سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی چند آنتی ویروس قوی برای لپ تاپ

McAfee

آنتی ویروس مکافی، در سالیان اخیر به‌عنوان دومین برنامه محبوب آنتی ویروس در بازار نرم‌افزار کامپیوتر بوده است که باعث شد تا این شرکت موقعیت خوبی را در بازار برای خود تثبیت کند. یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این برنامه این است که تمامی ویژگی‌های نرم‌افزارهای حفاظتی جاسوسی و ویروس را در یک برنامه فراهم می‌کند، برعکس برنامه‌های دیگر که این کار را به‌صورت جداگانه انجام می‌دهند. موردنیاز است تا آبونمانی را برای استفاده از McAfee بپردازید تا به‌طور مداوم آپدیت حفاظت از ویروس را در دسترس داشته باشید.

AVG

AVG یکی دیگر از پرطرفدارترین برنامه‌های آنتی ویروس است که به‌صورت رایگان می‌توان دانلود کرد. این برنامه داری حجم کمی است و علاوه بر اشغال نکردن فضای زیاد در هارددیسک، قابلیت ای را دارد که با تعدادی از سیستم‌عامل‌های مختلف مانند ویندوز کار کند. این قابلیت‌ها شامل هر دو توانایی ضدویروسی و ضد جاسوسی است و با اسکن تمام فایلها بر روی کامپیوتر در فواصل منظم کار می‌کند. علاوه بر آن توانایی حفظ کردن فایل‌های ویروسی را دارد به‌صورتی که نمی‌توانند به سیستم آسیبی بزنند آن‌ها در سیستم بررسی و در صورت لزوم حذف خواهند شد.

Norton

آنتی ویروس norton که توسط شرکت سمنتیک تولید شده است یکی از محبوب‌ترین نرم‌افزارهای ضدویروس است. این نوع آنتی ویروس‌ها خود را در فروشگاه‌های نرم‌افزاری مطرح کردند و در سراسر دنیا مورداستفاده قرار می‌گیرند. برنامه‌های نورتون توسط اکثر کاربران کامپیوتر در بازار مورداستفاده قرار می‌گیرند، این نوع نرم‌افزار هزینه سالیانه برای سرویس اشتراک باید پرداخت شود. آنتی ویروس نورتون و مکمل‌های آن مانند برنامه امنیتی اینترنت نورتون نرم‌افزارهایی هستند که منظم کامپیوتر را جستجو می‌کنند و هرگونه ویروسی را حذف می‌کند.

Ad Aware

شرکت Lavasoft، سازنده این نرم‌افزار است. این نرم‌افزار یکی دیگر از برنامه‌های آنتی ویروس است که کامپیوترها را در مقابل تهدیدات امنیتی حفظ می‌کند. این نرم‌افزارها با توجه به میزان پرداخت پلن های مختلفی را ارائه می‌دهد. این برنامه علاوه بر شناسایی و حذف ویروس‌ها و نرم‌افزارهای جاسوسی که قادر هستند کلمه‌های عبور را شناسایی کنند، سیستم‌های کامپیوتری را در برابر تروژانها محافظت خواهند کرد.

Kaspersky

یکی از قوی‌ترین آنتی‌ویروس‌های کشور روسیه است، اما در سایر کشورها محبوبیت آن‌چنانی ندارد. به‌احتمال‌قوی بسیاری از مردم اسم آن را نشنیده اند؛ اما هنوز هم محصول بسیار مؤثری را برای حفاظت در برابر ویروس‌ها، نرم‌افزارهای جاسوسی و تروژان‌ها ارائه می‌شود. برنامه امنیتی اینترنت کسپراسکای و آنتی ویروس کسپراسکای از مشکلات کامپیوترها در مواجهه با آلودگی پیشگیری می‌کند. برای آپدیت شدن این آنتی ویروس نیاز به تریال داریم.

نصب همزمان آنتی ویروس بر روی چندین کامپیوتر

 نصب آنتی‌ویروس‌ها بر روی چندین کامپیوتر (درصورتی‌که در شبکه نباشند) می‌تواند با خرید نرم‌افزار و قرار گرفتن آن بر روی تک‌تک دستگاه‌ها انجام شود.

روش‌هایی وجود دارد که شما به‌راحتی می‌توانید نرم‌افزار را بر روی بیش از یک کامپیوتر نصب کنید. اطلاعات نصب نرم‌افزار را بررسی کنید تا مطمئن شوید که این نرم‌افزار را می‌توان بر روی بیش از یک دستگاه نصب کرد. نصب آنتی ویروس تک نصب بر روی بیش از یک کامپیوتر ممکن است شرایط پروانه و ضمانت‌نامه مربوط به نرم‌افزار را نادیده بگیرد.

منبع: تعمیر لپ تاپ در اصفهان